divendres, 10 d’octubre del 2014

PETICIÓ D'AJUT



 Ja fa uns dies de la Trepitja Garrotxa, la cursa on em vaig deixar caure per intentar ajudar en un avituallament mentre intentava recuperar el genoll. Em va tocar a Beuda, que era el km 26, tant per als de la cursa més llarga (112km) com per als de la mal anomenada "curta" (63km!).  L'experiència va ser prou divertida. Vaig poder veure el treball que hi ha en una cursa des de l'altre costat de la tanca, com preparen el menjar i el beure, quanta gent hi ha, poder veure familiars i amics d'algunes corredors i com es mouen mentre esperen l'atleta... Veure arribar en Carles (Clica aquí per llegir la seva crònica) i recompensar-lo amb una cerveseta (Va ser  Estrella, que Voll Damm no n’hi havia), intuir corredors que no arribarien a la meta per la mala cara que feien....

 
Amb en Carles i la seva cervesa. Foto: Trepitja Garrotxa.

Amb la Judith, fent com si preparés la beguda. Foto: Trepitja Garrotxa.
Jo em vaig limitar a controlar els dorsals dels corredors i posteriorment em va tocar anar fins a Lliurona a treure les cintes que marcaven el recorregut.  La retirada de cintes em va permetre fer uns 13 km i descobrir el mític nucli de Lliurona. I sobretot, veure el camí per pujar el Mont.També per detectar que la cama no fa net. I perquè un gosset ens seguís tot el camí. No sé quin haurà estat el seu destí, tot i que el vam deixar amb els homes del següent control.  També vam recollir un corredor que es retirava per una descomposició i per rampes.
 
Traient cintes. Foto: Judith Marca.


Mentrestant, he tornat a arrencar. Després d’uns dies de bici (Àngels, Montnegre, Sant Cristòfol del Bosc i Camí de les Dones) he fet dues sortides a peu. Una d’uns 6,3km pel carril bici una mica depressa i una segona de muntanya d’uns 15km amb uns 400D+ (Camí de les Dones i Puig d’Estela). Noto dolors al genoll. No són insuportables, però van molestant. I en fred es mantnenen i segurament amb més força. Però menyus que fa quinze dies. 


S’acosta el dia d’escollir. Quina distància trio de la Cursa de Muntanya de Girona? 18km (800D+)? 26km (.1.400D+)? 60km-  Transgavarres (2.000D+)? 


Ajudeu-me a decidir...  Des que l’any passat vaig acabar la de 26km, el meu gran repte i il·lusió era la Transgavarres. Encara no m’havia apuntat a la OCC (53km i 3.300D+). En acabar aquesta OCC ja ho vaig tenir més que clar: Objectiu: Transgavarres. Però ara, amb les molèsties ... no sé què fer. He estat mig parat. Però no em motiva fer la de 18km ni la de 26km. Però potser només puc escollir entre les dues curtes. A la de 26km, l’única gràcia seria baixa de les 3 hores i 12 minuts de l’any passat. Tinc la inscripció gratis, per tant, tampoc passaria res si plego... Bufff. Què faig!!??

1 comentari:

Dani ha dit...

Prova amb la 26, si has de plegar tb et passarà el mateix amb la ee 18. I si acabes segur que t'omple més.