dimarts, 20 de gener del 2015

APUNTAT A DUES CURSES

De moment m'he apuntat a dues curses. En primer lloc al Trail Rocacorba (20km i 800D+), l'1 de febrer. Vaig entrenar-la fa unes setmanes amb el Club Trail Running Girona i em va agradar bastant. A més serem set Intrèkkids i tocarà celebrar-ho amb una calçotada. També m'he apuntat a la Hivernal de Campdevànol (20km i 1.000D+), que forma part del Campionat de Muntanya del Ripollès. Veuré si faig tot el campionat o no. Tinc dubtes pel preu (mínim 20 euros per cada cursa de 20km) i per algunes dates perquè una és a prop de les ultres de Missionx3 que sí o sí vull fer.

De moment segueixo amb els entrenaments. Alguns dies he fet carril bici, altres he anat als Ocells Perduts i a la Font passant pel Puig d'en Roca, on anava corrent amb el meu pare quan era petit, també per les Gavarres arribant-hi per darrera del cementiri per un corriol que em permet arribar més bé al Pirulí que pujant directament pel Palco dels Sastres. I aquest cap de setmana he anat a Vallter amb el meu germà a trepitjar neu i sentir el fred. Vam caminar pel Pic de la Dona i el Bastiments. Hauríem fet més, però unes llagues generoses als peus van obligar-me a baixar. Coses de botes de muntanya. Ara hauré de vigilar com corro amb això.


Pujant al Bastiments, amb el Pic de la dona de fons. Foto: Josep Carreras.

Les llagues.