dissabte, 23 de maig del 2015

CAP A PLANOLES

Un breu escrit per explicar que aquest cap de setmana correré a Planoles. Concretament a la cursa Batega al Bac (20,1km i 1.450D+). hi estic inscrit des de fa mesos. N'han parlat molt bé i espero que així sigui. És la quarta prova que faig del campionat de curses de Muntanya del Ripollès. D'aquesta manera, si aconsegueixo creuar la meta, hauré completat les curses necessàries per constar a la classificació final del campionat. Un campionat format per sis proves de les quals se n'ha de córrer un mínim de quatre per anar sumant punts. Vaig començar a la Hivernal de Campdevànol, vaig seguir a Corriol de Foc (Vallfogona del Ripollès) i la cursa de les Quatre Ermites de Ripoll.
A Planoles l'únic objectiu és arribar. No estic gent en forma. Després de la Trailwalker (100km) del 18 d'abril, només he pogut fer tres sortides, totes en pla i només he sumat 24 km. Tinc el peu esquerra amb dolor variat i això m'ha impedit fer "vida normal". He aprofitat per recuperar la BTT, però aquí la forma física no és l'idònia, faig pocs km i acabo amb un mal de cul bastant important. 
En fi, veurem com anirà! Segur que almenys em divertiré amb tots els del club!!!