dissabte, 2 de novembre del 2013

ELS NERVIS PREVIS

Ja no hi ha marxa enrera. Només em falta anar a buscar el dorsal i ja ho tinc tot. Només queda deixar passar els minuts i les hores,  empassar els nervis i esperar el tret de sortida. El que no he fet aquestes darreres vuit setmanes ja no ho puc fer els dies que queden i el que he fet serà el resultat de demà. Aquesta última setmana ja ha estat amb poc quilometratge perquè les cames no arribin carregades. Només he fet un parell de sortides a mode de recordatori. Al final però, aquest mes hauré fet 174 km. I això que en dues setmanes he hagut de frenar: Aquesta darrera i la de la Cursa del Carrer Nou. La preparació acaba amb dos mesos amb més de 350 km a les cames. Ha tocat córrer quan tot just clarejava, quan es començava a fer fosc o a ple sol del migdia en dies encara horrorosament calorós. M'han acompanyat en alguns dels entrenaments en Jordi, en Carles, en Cesc, en Josep i en Miquel. Gràcies a tots. He tingut dies molt bons i algunes garrotades. Dies de molt de quilometratge per muntanya i sortides curtes pel carril bici. De tot. I ara nervis que van creixent. I això que l'objectiu només és arribar. Sé que puc. Que si faig quatre hores, doncs això. Ho hauré fet en quatre hores. No penso posar-me a calcular quan puc fer de temps fins als Àngels. Allà la major part de desnivell positiu ja la tindré al sac.

La gran mala sort ha estat que en ser Fires no m'he alimentat bé ni descansat del tot. No perquè hagi anat a barraques sinó per la feina. Però és el que toca quan treballes a la secció "Girona" del Diari de Girona". Cada nit he arribat a casa més enllà de les 22:30... inclosos els dies teòricament festius (menys per mi): Sant Narcís i Tot Sants. Menjar fora d'hores i cansament diari. Però bé. Fins i tot avui dissabte em toca picatecles mentre ja penso en el recorregut. Que si em fotaré nerviós al km 4, amb la pujada panimal per un corriolet passada la riera de l'Onofre, que si el grup no s'estirarà fins passat Can Lliure i per tant és quan començaré a córrer al meu ritme real sense dependre si m'apreta algú per darrera ni està pendent de no topar amb el corredor de davant.... que si he de contenir-me per arribar viu i sencer als Àngels i a la seva pujada brutal per les torres elèctriques ja al km 15 i llavors gastar-ho tot a la baixada, sobretot passada la Casa de les Figues... En fi. Demà a fer cas al meu cos. Aquí va el recorregut i una mini explicació de les dues sortidetes de la setmana, ja fetes pensant en la CMG.











Setmana 8 (21/10/2013 – 03/11/2013) 
Quilometratge.
28/10/2013
29/10/2013
30/10/2013
31/10/2013
01/11/2013
02/11/2013
03/11/2013
----
15
---
10
----
---
CMG
Desnivell.
La primera de 15Km, amb 300 de desnivell
La segona de 10km, pla.
La de diumenge, la CURSA!!

Entrenament 22 (29 d'octubre) Tocaven 15 km, pero tenint en compte que dissabte havia estirat la sortida amb els Intrekkids, vaig rebaixar l'entrenament a la meitat. Vaig fer la ruta del Repte Nabes 1 i tot i tenir les cames carregades vaig rebaixar el meu millor temps en mig minutet. Gaudint com pocs cops a les baixades. Sobretot després de la pujada de la riera de l'Onofre i abans d'arribar a Can LLiure. Sí... Vaig fer el tram inicial de la CMG. Els nervis... Van ser 8,2 km i uns 300 de D+.

Entrenament 23 (31 d'octubre): Era la darrera sortida. Tocava pla sí o sí. I aixì va ser. Però poca cosa. novament vaig rebaixar la previsió inicial que marcava 10km i vaig fer 6,5 km pel carril bici. Això sí a un ritme quasi de cursa del Carrer Nou. Va ser la última sacsejada al cos per no perdre xispa. 
 
Desitjeu-me sort! 
I que no plogui però que no surti el sol! Gaassss!!!! Molta canya també a en Josep i en Jordi que participen amb mi i a en Carles que farà la TransGavarres de 65km.

PD: Ara ja tinc el dorsal:!!