diumenge, 30 de juny del 2013

ELS NÚMEROS DEL DIABLE

Aquest ha estat el pitjor mes de l'any. Només 66 quilòmetres i 1.450m de D+. Els últims quatre cops que he sortit, han estat entorn als 6 quilòmetres (tres a l'avorrit carril bici i un fent l'Ecosistemes 1, avui diumenge). I sempre pendent del dolor a la tíbia. No puc fer esforços llargs per por a que el mal vagi a més. I és desesperant perquè no marxa mai. A aquest pas no podré fer alguns dels petits reptes que tenia per finals d'any. El juny, el 6è mes de l'any. Massa números 6, els números del diable.


Havia començat l'any  fent 102 km i 2.700m. de D+ el gener. 
El febrer, el mes més curt de l'any em notava fort i vaig fer 123 km i 3.300m. de D+. 
El març vaig fer, 84 km amb 2.600m. de D+ i la pujada als Àngels pel mig. 
A l'abril havia de fer la Cursa de Muntanya de Banyoles, una mitja marató que em feia molta il·lusió. L'entrenament m'anava molt bé i amb mig mes portava 101 km i 2.600m. de D+. Però van comença els problemes al taló. Mig mes parat. 
Al maig vaig arrencar a la segona setmana després de diverses sessions mèdiques i vaig aconseguir acumular 95km i 2.400m. de D+amb la cursa de Sant Roc pel mig. 
Al juny vaig viatjar a Itàlia, moment per poder descansar les cames i posar-les a punt, però s'arreglat la cama per un costat per espatllar-se per un altre.  Com deia, només 66 quilòmetres i 1.450m de D+.
En fi el balanç global del primer mig any és: 


GENER: 102 KM i 2.700 m. de D+
FEBRER: 123 KM i  3.300 m. de D+.
MARÇ: 84 KM i 2.600 m. de D+. (PUJADA ALS ÀNGELS).
ABRIL: 101 KM i 2.600 m. de D+.
MAIG: 95 KM i 2.400 m. de D+ (CURSA DE SANT ROC).
JUNY: 66 KM i 1450 m. de D+.

TOTAL DEL SEMESTRE: 571 KM i 15.050m. de D+


Vindram temps millors!!