divendres, 8 de març del 2013

FENT COIXÍ

Avui ha tocat una sortida un xic més curta de l'habitual. La intenció era fer uns 8 km i una mica de desnivell però no massa (he sumat poc més de 200 metres positius). Havia de servir simplement per fer coixí.  Coixí per les cames. Que no s'adormin abans del 17, però que tampoc arribin cremades. Encara les tinc una mica  carregades però espero que la sensacióvagi baixant.  També coixí pel bloc, per engreixar-lo una mica.

Per variar m'he enfilat cap al Pirulí. Avui les bestioles estaven força alterades. Potser perquè feia sol després de molts dies de pluja i núvols. M'he trobat les tres oques al mig del camí. El gos m'ha atacat al peu i els altres gossos lligats i els cavalls cridaven al meu pas. No sé si m'animaven o em feien fora. Després d'anar fins al Calvari he allagat fins a la font del Ferro i he tornat a casa per la UdG.

El problema d'avui ha estat que he anat a córrer sense pràcticament haver dormit (per temes personals m'he aixecat a les 03.00), ni esmorzat, ni res. Ara tinc un cap de setmana estrany, amb un casament na calçotada. I per postres dilluns acabaré de la feina a les tantes de la matinada. Dilluns hi he de tornar, novament per fer coixí. Però ja no faré desnivell, que el dia 17 s'aproxima.